Jak na reklamace
REKLAMACE RADY A TIPY LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ DALŠÍ INFORMACE
Reklamace
Dříve, než se pustíte do reklamace, seznamte se s záručními podmínkami a návodem dodaným se záručním listem k danému modelu výrobku.
- Reklamace se řídí naším reklamačním řádem a obecnými záručními podmínkami.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE
|
Zhodnocení závady
Kontaktujte naše servisní středisko na emailu bdservis@email.cz (popište nám detailně problém) nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 558 441 195. Náš servis vám poskytne úplné a odborné informace a poradí vám, jak dále postupovat.
Vyřízení reklamace
- Nejrychleji reklamaci vyřídíte návštěvou přímo u nás v centrále společnosti MPM-Quality, kde sídlí i servisní organizace BD Servis s.r.o.
- Další možností je zaslat nám reklamovaný produkt na naši adresu. Společně se zbožím nám doneste nebo zašlete doklad proukazující koupi zboží a vyplněný Reklamační list.
Adresa | Kontakt | Ke stažení |
BD SERVIS s.r.o. Příborská 1473 738 02 Frýdek-Místek |
+420 558 441 195 bdservis@email.cz |
Reklamační list |
Chcete zboží vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě, zjistěte jak postupovat. |
Možnosti reklamace
- oprava
- výměna za nový produkt
- vrácení ceny zboží na váš účet
Rady a tipy
Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. |
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta | PPL |
oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty | oznamte do 3 pracovních dnů na telefonu +420 840 775 775 |
Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Napište nám, prosím, na náš email info@preciosa-hodinky.cz nebo nám zavolejte přímo do skladu na telefonní číslo +420 558 441 194. My Vám obratem poradíme, jak dále postupovat.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30ti denní lhůtě. V případě, že nejste spotřebitel, budeme se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Peníze vám pošleme na účet a to nejpozdějí do 30 dnů od doručení reklamovaného produktu.
Jelikož jsme přímo výrobci a dovozci, můžete si být jisti, že vyřízení žádosti bude rychlé. |
Doprava zboží do servisu
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- na adresu naší servisní organizace bdservis@email.cz nám zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši. (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu atd.) |
Reklamace se řídí naším reklamačním řádem.