Reklamační řád
-
Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku
-
Reklamační řád se vztahuje jen na zboží, které je v době reklamace, ještě v záruční době
-
Tento reklamační řád se nevztahuje na reklamní dárky
Souhlas a seznámení se s reklamačním řádem
-
Převzetím zboží, provedením platby nebo odesláním objednávky, stvrzuje zákazník souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním
-
Převzetím zboží se rozumí přebírka zboží od dopravce, na prodejně nebo na poště
Kontrola zboží při přebírce
-
Zákazník je povinen zkontrolovat zásilku, zda nejeví známky poničení. V případě zjevného poničení zásilky zákazník zásilku nepřijme
-
V případě, že zboží neodpovídá objednávce nebo jeví známky poškození až po otevření zásilky, neprodleně nás kontaktuje na hotovky@hotovky.cz nebo na tel.: 774 720 612
Nelze reklamovat zboží pokud:
-
bylo nesprávně skladováno
-
bylo použito nesprávným způsobem v rozporu s návodem použití
-
jeví známky mechanického poškození po úderu či pádu
-
jeví známky působení přírodních živlů