Reklamace se řídí naším reklamačním řádem a obecnými záručními podmínkami.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta - oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
GLS - ihned nám oznamte reklamaci na telefonu +420 774 720 612
Napište nám, prosím, na náš email hotovky@hotovky.cz (nebo nám zavolejte přímo do skladu na telefonní číslo +420 774 720 612. My Vám obratem poradíme, jak dále postupovat.
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30ti denní lhůtě. V případě, že nejste spotřebitel, budeme se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Peníze vám pošleme na účet a to nejpozdějí do 30 dnů od doručení reklamovaného produktu.
Jelikož jsme přímo výrobci, můžete si být jisti, že vyřízení žádosti bude rychlé.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši. (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu atd.)
Reklamace se řídí naším reklamačním řádem.