Jak na reklamace
Dříve, než se pustíte do reklamace, seznamte se s záručními podmínkami.
-
Reklamace se řídí naším reklamačním řádem a obecnými záručními podmínkami.
Záruka se nevztahuje na tyto případy
- nesprávné skladování výrobku
- nesprávné použití výrobku v rozporu s návodem použití
- mechanické poškození po úderu či pádu
Zhodnocení závady
Kontaktujte náš na emailu hotovky@hotovky.cz (popište nám detailně problém) nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 774 720 612. Náš servis vám poskytne úplné a odborné informace a poradí vám, jak dále postupovat.Vyřízení reklamace
- Nejrychleji reklamaci vyřídíte návštěvou přímo u nás v centrále společnosti Hotovky s.r.o.
- Další možností je zaslat nám reklamovaný produkt na naši adresu. Společně se zbožím nám doneste nebo zašlete doklad proukazující koupi zboží a vyplněný Reklamační list.
Možnosti reklamace
- výměna za nový produkt
- vrácení ceny zboží na váš účet
RADY A TIPY
Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta - oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
GLS - ihned nám oznamte reklamaci na telefonu +420 774 720 612
Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Napište nám, prosím, na náš email hotovky@hotovky.cz (nebo nám zavolejte přímo do skladu na telefonní číslo +420 774 720 612. My Vám obratem poradíme, jak dále postupovat.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30ti denní lhůtě. V případě, že nejste spotřebitel, budeme se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Peníze vám pošleme na účet a to nejpozdějí do 30 dnů od doručení reklamovaného produktu.
Jelikož jsme přímo výrobci, můžete si být jisti, že vyřízení žádosti bude rychlé.
Doprava zboží zpět k výrobci
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- na naši adresu hotovky@hotovky.cz nám zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši. (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu atd.)
Reklamace se řídí naším reklamačním řádem.